lördag 1 mars 2008

O det regnar här i Stockhom idag...

...som det har gjort nu till och från i flera veckor.
Jag är glad att jag köpte mina gummistövlar!!!
Och jag är glad att jag har mina katter.
De lyser upp den mörkaste tillvaron.

Här sitter Seymour och spanar in kvarterts skator.
En mycket rolig sysselsättning.

Här är lilla o. Han har varit på Hockeyavslutning och fått medalj. Just på den här bilden var han så himla sur för att han inte fick kakor ist för muffins.

Ikväll är det dödensgrupp på melodifestivalen. Ska nog se eller kanske inte eller jag vet inte hur jag ska göra.

Trevlig lördagkväll

9 kommentarer:

Mia sa...

Dödens grupp ikväll!? Haha, det låter farligt, tror du Perelli kommer attackera någon med sina stilettos?

Väldigt oväntat att Linda åkte ut. Lite tråkigt tycker jag, hade föredragit om Danny åkt. Sen är ju Daniel härligt ögongodis som vi nu inte får njuta av mer. :(

Älskar det huset, vill inte ens tänka på priserna i Sthlm och jag lär ändå hamna i den staden förr eller senare med tanke på jobb osv. Det är ju en underbar stad också!
Men drömma är alltid gratis!

Ha en skön kväll!

Sabina sa...

Älskar katter men som sagt kan inte ha någon längre då M är allergisk, typiskt där har vi det där med MÄN igen.
Har ni haft hockeyavslutning redan?? Är det inte tidigt?? Men skönt för er förstås.
Våran avslutning är den 16/3.
Ja dödensgrupp, hehehehehe joråsörrösåatte=)
Vi får se hur det går.
Kram kram

Unknown sa...

mia - det skulle vara en syn för gudarna om Perelli gör en stilettkupp.

Danny eller Matte får gärna åka för mig. Men Linda har ju som sagt en ögongodiskille och det hade varit trevligt att se honom lite till.

Det är himla fint här i stockholm. Det är grönt och nära till vatten. Men hu vad de kan ta betalt för hus och lägenheter. Själv bor vi i hyresrätt.


Sabina - Jäkla män!!! T sa oxå att han var allergisk men det har jag inte märkt av. Det var nog bara det att han inte gillade katter. Men gissa vem som gullar mest med dem???

Jag vet, visst är det tidigt. Vi skulle gärna vilja att det höll på längre då lilla o tycker att det är så superroligt.

Visst är det knasigt att kalla det dödensgrupp!
Kraaaaaaam

Tankevågor sa...

Härlig bild på kissen i fönstret!
Jag är också så himla glad att jag har katterna och min lyckliga vovve som är så mysiga.
Det hjälper en verkligen många gånger att bli mött i hallen av Roxy och kattgänget när man kommer hem från sjukhuset...

Alltså lilla o är bara för cool!! Han har alltså fått medalj! Det blir nog NHL nästa för honom!
Gissa om vi ska shoppa järnet du och jag då i NY när vi ska dit och se honom spela eller hur? :))
T hälsade tillbaka men min mobil knasade sen...
Kramar i massor till dig lilla mormor! Fnisss.... ;-)

Sabina sa...

Hur gammal är lilla O?? Kommer min A och din O att mötas i framtiden tro eller kommer dom rent av att spela i samma elitserielag???
A är 01:a

Unknown sa...

Londongirl - Det är så himla mysigt med katterna. Vi har ju ingen hund men katterna beter sig som hundar, tigger, ligger på rygg och vill bli kliade på magen osv.
Hälsade T????? Kanske P?
Kramar från "mormor" (har du förklarat för K att hans R har fått en mormor?) tihitihi

Sabina - Lilla o är 5 år inne på sitt 6:e. De kommer nog att spela i samma lag i NHL tror jag. Då kan du följa med till NY och shoppa med mig och LG.
Kram

Sabina sa...

Hahahaha ja det kan du förstå att jag ska göra=)
Shit då får ju han tjäna pengarna oxå, toppen...
Kram

Annika sa...

Bilden på lille O med medaljen är för kul!! Sur för att han inte fick kakor...Jo, jag kan se det framför mig. Kul att han spelar hockey!
Synd med Linda B tycker jag, fast jag inte ens hört låten...haha. Men jag gillar henne..
Kramar!!

Unknown sa...

Sabina - vi måste komma ihåg att skriva kontrakt med ungarna innan någon annan gör det. 25% av allt de tjänar till oss. Bra deal!!!!!!
Kram

Annika - bilden är så Lilla o. Han kan verkligen konsten att se sur ut även om han är så himla stolt över sin medalj.
Linda B´s låt var som hennes förra. Schlager!!!!
Kram