söndag 9 mars 2008

Nervpirrande in i det sista

Jag är trött!
Så trött, men tar nya tag imorgon.

In i det sista så var det nervpirrande. Men...
Den stora glädjen här hemma är att LHF inte åkte ur elitserien.
Jippie!!!!!!!
Det var länge sen jag såg en match men det är ju så att en gång LHF alltid LHF.
Jag såg den match när Lule kom upp i elitserien.
Vilken känsla! Jag ryser när jag tänker på det.
Jag var inte så gammal då det hände. Jag och min kära kusin var med farfar som filmade matchen. Vi hoppade och studsade och hejade för fullt.
Nu har T kommit på att han kan se matcherna via nätet och kanal +.
Det innebar att vi såg den match som gjorde att de fick stanna kvar även i år.
Vilket lag håller ni på?

5 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
UllaMona sa...

Jag håller på Skellefteå AIK som har gått till slutspel, S är Luleå fan...så även här har glädjen stått högt i taket.
Kram

Sabina sa...

Ja du, jag är ingen fan av hockey tyvärr, jo när A spelar tycker jag att det är JÄTTE kul men annars så har jag mest hejat på A I K för att pappa gör det och för att M hejar på Djurgården=)
Busigt va??!!?

Annika sa...

Håller på DIF!!! Yay!! Bara för att mina bröder alltid gjort det...Här i USA (NHL-hockeyn) håller jag på The Capitals. Hockey är kul, och roligast är att gå och se en match live!

Unknown sa...

ullamona - Självklart håller vi på SAik då Micke Renberg spelar där. Han är lilla o´s idol.

sabina - fniss, ja du är busig du. Bra med lite spänning i familjen.
Kramis

annika - I NHL hejar vi på Detroit. Gissar varför? Det är verkligen fart o fläkt när det är livehockey.