lördag 17 januari 2009

Utlovade bilder

Här kommer lite bilder som jag lovat Londongirl.
Den första bilden är från hotellrummet som vi
hade förra helgen. Kunde inte visa badrummet
då det var snoppar på varenda bild. Men det var
jättefint! Om man klickar upp den här bilden
ser man O i fönstret. Han ville inte vara med när
jag tog kort.
Här kommer två bilder på Seymour. Min
lilla skogis kille som bara älskar att mysa.
Här har han hittat en korg som blivit en favorit
sängplats. Visst ser det ut som om han är rätt
nöjd. Han har ett väldigt uttryckfullt ansikte
den här katten.

Oskar och Seymor ligger och ser på tv. Eller katten sov tv.


6 kommentarer:

Sabina sa...

Måste ha missat, men vart var ni förra helgen?? Då ni sov på hotell.
Såg trevligt ut.
Kissen är sååå söt, O likaså=)
Kramkram

Tankevågor sa...

Kul att se hur det såg ut!

De är söta de där killarna på bilderna! Man vill bara krama dem och killa dem bakom öronen när man ser dem! Nja inget kill bakom öronen på O förstås... ;-)Då skulle han väl tycka att jag blivit knäppare än vanligt.

Ha en skön söndag!

KRAMAR

UllaMona sa...

Så mysigt med en hotellhelg, ser jättefint ut.

Fin kisse och jättefin kille!
kram

Unknown sa...

Sabina - vi var ända borta i Frösundavik. Ha ha hahahahhahahha
Tomas fick ett fint erbjudande och jag älskar att bo på hotell. Vi kunde inte låta bli detta.

Kramis


LG - det var otroligt fint!

Ja killarna är fina. De spinner nog båda två om man kliar dem.

KRAM


Ullamona - me love hotell.
Mina katter är superfina! Ja ja barnen oxå.
Kram

Anonym sa...

Hej gums! Hoppas allt är okej med er. Saknar er men trivs bra här nere i göteborg. Vad fina killarna är. Ha det fint och hör gärna av dig. Kram Jeanette

Unknown sa...

jeanette - kul att du hittade hit. Vi saknar er oxå men tänker på er. Hälsa Jaqeline.
Kramisar