söndag 9 december 2007

Julmarknad

Idag var vi på Steningeslottsjulmarknad.
En marknad inomhus.
Det var så fint och såååå mycket folk.
Handlade inte alltför mycket men en korv och klubbor blev det.
Jag tycker att dessa tomtar är för härliga. Mystiska och roliga!
Men jag köpte inte någon då kön var för lång.
***************************************************
Måste slå ett slag för årets julkalender.
Den är så rolig för både oss vuxna och för barnen.
O o o skrattar gott åt Elfrid och känner sig så stolta för att de känner Mila på riktigt.
Vi är oxå stolta över "Mila". Hon är övertygande och är en hejare på sin rolltolkning.
Ha en fortsatt trevlig 2:a advent


4 kommentarer:

Tankevågor sa...

Låter som ni hade en mysig dag på julmarknaden. Miljoner tack för krämen! Den är superskön!Kram

Annika sa...

DIT skulle jag vilja åka! Det är en sådan där julmarknad man alltid hört så mkt om. Fina bilder!
Kram!

Sabina sa...

Men då har du/ni ju nästan varit hemma hos mig juh!!! Shit så kul, att du inte hörde av dig då, ett kort möte på en julmarknad hade ju varit trevligt=)

Själv var jag på Sigtunamarknad jag=)

Men en super söt tomte gör så jag nog får ta mig ner till Steninge och införskaffa mig en, fort...

Kraaaaam//S

Unknown sa...

Lg - ingen orsak, den är helt bäst den här krämen. Mjuk och luktar gott! Kram

Annika - Det var första gången för oss. Jättefint ställe. Tack! Kram

Sabina - ja det är ju sant! Du bor ju nästan där. Nästa gång hör jag av mig. Vi ska dit och blåsa glas! Vet inte när men vi ska dit.
Sigtuna är så himla vackert!

Ja åk dit och köp tomten. Jag tror att en ska få komma och bo hos oss oxå.
kram