måndag 31 december 2007

Nyårsmeny!!! (så här blir det)

Förrätt

Småpajer med västerbottenost
avocado o kräftstjärtssallad


varmrätt

Vitlöksmarinerad helstekt oxfile
med ugnsbakade potatisskivor
sallad

efterrätt

mjölkchokladpannacotta med hallon (den här efterrätten har
jag varit sugen på länge. Skulle ha bjudit LG på den! Om den lyckas
så ska du få den du med darling)

recepten hämtade från icakuriren och tasteline

Jag önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År
Tack för det här året!
Ser fram emot ett lyckligt och friskt 2008

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag då? Du skulle ju bjuda mig på pannacotta också! Eller rättare sagt byta den mot en chokladmartini. Nåväl...vi ska få till en bytarkväll snart.

Ha en fortsatt trevlig kväll och ett Gott Nytt År till dig!

Kram

Humlan sa...

Det låter som en riktigt god meny!
Hoppas ni får en riktigt trevlig, rolig och god nyårsafton!

Gott Nytt År!
Kram

Unknown sa...

Trucken - självklart ska du oxå få denna ljuvliga efterrätt. Eller jag tror att den blir bra. Den ser god ut och luktar fantastiskt. Längtar till martinin.
Gott nytt år
Varför är ditt namn svart?
KRAM


Humlan - menyn blir nog bra.
Det samma till dig med.
Gott Nytt År
Kram