torsdag 9 juli 2009

Heldag på Junibacken

Igår var jag med barnen till Junibacken.
Vi startade ca kvart över 10 från Kista.
TOLV var vi inne på stället.
Det tog sin lilla tid men väl där
inne hade vi det jättebra.
Dante försöker brotta ner ett troll.

Saga är vänligare och hänger bara där.

Oskar poserar framför fin dekor.

Oliver han ställer givetvis upp på ett foto.

Sagorna för i år är Elsa Beskows.
Fina bilder, dekor och sagor.
Denna är jag barnsligt förtjus i.
Hej Helena, den här bilden är till dig.

Saga o Oskar försöker gömma sig.

Oliver och Dante sitter/ligger på en liten clementin.

Oliver tog komandot över kameran.
Saga sitter i Mamma Mu´s knä.
Vi är snart på väg till Sagotåget.


En mycket rolig dag.

3 kommentarer:

Tankevågor sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fresia sa...

Ser ut som att ni haft en toppendag! Trevligt.
Mina barnbarn har varit där ngr ggr så det är nog inte aktuellt att åka dit med dom tror jag. I år verkar det vara nöjesparker som gäller:)
kramen

Unknown sa...

LG:
Låna R och åk dit. Hon kommer att ha hur roligt som helst med Farmor.

Kram

Fresia:
Mycket bra dag må jag säga.
Du får åka iväg till någon mysig nöjespark och åka massor av karuseller istället.

Kramen