måndag 27 juli 2009

Min nya kamera

Äntligen har jag blivit med kamera.
Visst har jag haft en men en liten
kompakt rackare. Nu har jag köpt
en Sony a 300 som jag tycker såååå
mycket om.

Alla i min omgivning suckar men
ställer villigt upp som fotomodeller.

Eller kanske inte alla.....

Det tar alltid tid innan man lärt sig något
nytt men vad det är roligt att lära sig det här.
Alla knappar ska prövas, rattar ska ställas in,
luckor ska öppnas och objektivet granskas.

Det som varit svåras hittills är att få katterna
att vara med på bild. Annars går det faktiskt
riktigt bra. Jag är oerhört glad och nöjd över
detta inköp.

5 kommentarer:

Lisbeth sa...

Men var är bilderna nu då??? :-)
Väntar så på att få se dem, förstår du väl!

Längtar efter dig. Kramen

Humlan sa...

Så flitig du är! Jag har fortfarande inte lärt mig min nya kamera som jag köpte för ett år sedan!!! Men någon dag... :-)

Kram

UllaMona sa...

Ser fram emot bilderna ;-)

Kram

Lallis - liv och leverne sa...

Härligt:)
Kram Lallis

Unknown sa...

Lisbeth:
Nja de kommer senare. Jag har nog lyckats förstöra Tomas dator(säger han) så nu får jag låna U`s jobbdator. Suck! Datorn som är hemma har T sålt till sina föräldrar så jag är helt utan.

Längtar jag med. Jag kommer hem den 8 aug.
Kramen


Humlan:
Jag har läst manualen och provar mig fram hela tiden. Det är ju så roligt. Men gissa om jag raderar kort hela tiden oxå. Japp det är sant!


Ullamona:
Det kommer bilder när jag har fått en dator.
Kram


Lallis:
Visst är det. Jag är så nöjd över mitt köp.
Kramis