måndag 13 juli 2009

Rätt svar är:

Nyckelpigan är en minibordsdammsugare.
Världensbästa uppfinning. Eller iaf väldigt
rolig. Barnen dammsuger smulor som aldrig
förr.
Den finns att köpa här. Nyckelpiga

*************************************

Nu har vi kommit upp till norr. Det tog tid
efter som att vi stannade i Sundsvall för att
jag vill ha en kamera.
Jag kan inte bestämma mig om jag ska ha en
canon eller Sony. Idag ska jag kolla vidare.

Min katt som vägrat komma in är hemma nu.
Hon hörde min röst och jamade och jamade.
Hon kom springande och nästan kastade sig
i min famn.
En lurig liten kisse som skrämt och gjort illa
mormor bara för att hon varit sur på mig.

Idag firar vi Tomas som fyller år.
Hipp hipp hurra

6 kommentarer:

Humlan sa...

Men så SKÖNT att hon har kommit hem igen, lilla rymmarkatten!!!

Jag har Olympuskameror, stora som små, och är jättenöjd med dom (bara för att du ska bli ännu mer tveksam).

Ha det skönt där uppe nu och njut av semsetern!
Kram

Humlan sa...

semsetern = semestern :-)

Sabina sa...

Stort grattis till T=)
Oh en bordsdammsugare, något som måste införskaffas här oxå=)
Tack för tipset.
Kraaaaaaaaam å trevlig semester.

Unknown sa...

Humlan:
Det är onekeligen väldans skönt att hon har kommit hem igen. En riktig buse är vad hon är.

Åhhhhhhh, nu blir det ju ännu svårare. Alla har sina favoriter och jag blir bara snurrig. Tack för tipset ändå, fast det virrar ännu mer här nu.

Kram


Sabina:
Tack!
Den är så himla rolig och bra. Köp en.
Kram och trevlig semester till dig med

Fresia sa...

Fy för katten! Dom får inte skrämmas så där, hate it!! Så skäll ordentligt på henne.

Jag fick en Nicon Coolpix i våras, är jättenöjd med den. Man bör dock köpa till ett minneskort.
Maken säger att när man köper kamera ska man alltid köpa en som har ett batteri liknande mobilkamerans. Uppladdningsbara. De håller längre.
Lycka till med köpet.
Å njut av semestern till fullo..
kramen

Unknown sa...

Fresia:
Hon var inte alls snäll som rymde hemifrån. Men skönt att hon kom tillbaka.

Minneskort är alltid bra att ha.
Tack för tipsen.

Kram