lördag 21 april 2007

Vi ska ut och äta

Ett snabbt inlägg!
T har ordnat barnvakt. Vi ska ut och äta på Mamas n Tapas.
En av mina favorit restauranger i Stockholm. Det ska bli jätteroligt och
mysigt. Nu åker vi...
Det här är något som inte händer ofta. Jag o T, två små fjun i storstan, utan barn.
Sitta och äta i lugn o ro. Kunna prata om, ja vadå? Allt och ingenting.
Det ska bli underbart härligt.
Hoppas nu att allt går bra. Förra gången vi gick ut så började o kräkas.
Nåväl, vi hörs imorgon

With love

7 kommentarer:

Annika sa...

Hoppas det blir jättemysigt. Det är viktigt att komma ut på tu man hand ibland. Verkligen! Prata i lugn och ro, dricka lite vin...
Ha så KUL!!!

Humlan sa...

Där har jag aldrig varit, trots att jag bor så nära.. Hoppas ni har en härlig, skön och avkopplande kväll!

Tankevågor sa...

JÄTTEBRA! Det behöver ni verkligen och barnen har det bra med M och M!

Ha det så mysigt och vi hörs i morgon! KRAM

Anonym sa...

Hoppas ni haft det bra, jag skulle gärna låma dom om ni bodde nåra.mormor

Unknown sa...

Annika - Det var jättemysigt. Vi drack inte ett enda glas vin...Det blev öl och mojito istället.

Humlan - Tips! Gå dit. Det är så god mat, härlig stämning osv. Inte ett myspys ställe men det är bara så bra. Kvällen blev helt fantastisk.

Lg - De hade det bra med M o M. Alla sov när vi kom hem! Det var en superduperkväll. Hittade föresten ett ställe där vi kan sitta och snacka. Baren på Amiranten! Toppenställe.

Mamma - Låma o Nåra??? Du kan få dem den veckan du kommer ner. Varsågod! Love u

Anonym sa...

Hej!
Du vet att jag alltid lånar dom när jag är nere och när ni är uppe lånar jag dom också du får väl ha överseende med stavningen du vet ju hur uggleögonen är jag menar ju nära.

Unknown sa...

Ugglemor - jag vet att du alltid vill ha barnen. Älskar dig för det. Ser framför mig hur huvudet åker fram och tillbaka när du försöker läsa det här. Riktigt kul må jag säga. Puss