måndag 30 april 2007

Två dagar som bara var mina

Vilken familj jag har. Vilka underbara vänner jag har.
Jag är rik!

I lördags var jag inne i city för att få en dag för mig själv.
Shopping, lunch, prat och bara stros för att se på människor.
Kvällen avslutades med middag för familjen och vänner.

Söndagen började med sång. Lite tidigt men ack så vackert.
Sen var det städning, putsa fönster, lite mer shopping osv
som gällde för mig. Jo lite handling inför valborg oxå. Kvällen
avslutades med fika.

Det är sådana här dagar man inser vilka härliga vänner man har.
Det är i sådana här lägen som man inser att man har världens bästa
familj. Tack alla ni för att ni finns och för att ni tar mig för den jag är.
I love you!

6 kommentarer:

Sabina sa...

Vad härligt, och så glad jag blir av att läsa detta, började le redan i första meningen.
Ja då är då man inser att man faktiskt är rik, rik på kärlek av sin familj & sina vänner, sådant är underbart.
Tänk jag gick ju oxå omkring i Stockholm i lördags, in och ut i affärer & shoppade som om jag aldrig sett kläder förr:)
Trevlig valborg på dig, kramis

Anonym sa...

Hejsan!
Det var ett tag sen man var och läste på din sida. *skäms*
Hoppas att allt är bra och löser sig på bästa sätt.
Här uppe är allt på topp. Skall till Jens och fika idag han fyller ju år. Senare på eftermiddagen blir det middag och majbrasa.
Skall ner till Sthlm nästa vecka tisdag till torsdag på utbildning. Går jag vilse eller lyckas få tid över plingar jag en signal!
Ha det bra och hälsa T! Trevlig valborgs!

/Mattias

Annika sa...

Låter som en härlig helg!!! OCH ännu är den inte slut!!
Så skönt att kunna shoppa i lugn och ro, och ännu bättre att inse att man är rik på vänner och familj. Det är det bästa!!!
KRAM!!!

Anonym sa...

Hej
Det är klart att du behöver n fin helg när du fyller år.. första gången på flera år som jag inte är med dej saknar dej men snart kommer hel klanen puss.

Anonym sa...

Hoppas att ni hade en riktigt trevlig valborg! Längtar såååå tills vi får träffa er igen!!!

Pussa på pojkarna från oss alla, kram Mia!

Unknown sa...

sabina - sorry att jag är så sen med att svara. Det är lite mycket nu. Men visst är det härligt att vara rik. Rik på kärlek, vänner och familj. Helt underbart! Kram

Anonyma Mattias - Skäms inte för det kära vän. Det verkar som om du hittade dit du skulle. Har inte sett någon vilsen själ som vandrat runt här i närheten. Hälsa du med.

annika - Det är verkligen det som är värt någonting. Man vet var vänner, nära och kära finns när man bäst behöver dem. Kram

Mamma - Saknar dig med. Konstigt att fira utan dig. Nu är U här. Kul! Ha det gott. Kram

Mia - vi längtar efter er oxå. Pojkarna tjatar varje dag om när ni kommer. Ha det gott. Kram