söndag 13 januari 2008

Bowling

Igår var vi på Heron city
som ligger i Kungens Kurva.
Där var det bowling som gällde.
Här står jag och O och begrunnar situationen.
o står bakom och längtar efter sin tur.

o tyckte att det var superduper roligt att bowla.

Att vara på Heron City är ett äventyr i sig. Det finns så mycket att göra där.
Bio, lekland, matland, bowling, spelhall, Willys, Media Market, Intersport och mycket mycket mer.

Vi brukar åka dit ibland när det regnar ute och vi bara vill komma bort från Kista.
Ett himla roligt ställe för både vuxna och barn.
Hit ska vi fler gånger.
Kanske att någon fler vill följa med?




7 kommentarer:

Sabina sa...

Men så kul det ser ut, vi var och bowlade i mellandagarna och båda kidzen tyckte att det var fantastiskt roligt, så det skall vi göra igen.

Kram//S

UllaMona sa...

Låter kul....jag har varit ute i det vackra vintervädret..sol, -3 gr kallt, nysnö ca 10 cm.

Annika sa...

Jag har faktiskt aldrig varit där, men det låter onekligen som ett perfekt regnställe. Bowling är kul, men jag är äckligt dålig på det :-)
Kram!!

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

sabina - vi hade det jätteroligt. Barnen var superduktiga även om det var första gången. De slog sin mor med massor av poäng....
Kram

ullamona - Härligt med snö. Skicka hit lite åt oss tack.

crescenet - hello!

annika - mm, det är ett perfekt ställe. Jag sög totalt när vi var iväg. Brukar iaf få någon strike och spärr men den här gången drog klotet rakt ut i rännan. Argh!!!!!
Kram

Anonym sa...

Hej Hopp!
Jag viiiiiiiiilll följa med!!

Vi har också varit där vid två tillfällen men har inte bowlat!Vi kanske ska ta en match. Familjen Sandlund/Johansson mot familjen Bahram! Då ni är mer i antal med katterna, får katterna vara avbytare!

Vi ses på onsdag darling!
Puss puss

Dilovan

Unknown sa...

Dilovan - Braaaaaaa! Då ska vi se tíll att det blir av snart. Visst är det härligt där.
Du, det är nog bäst att jag är avbytare, annars har vår familj inte en chans. Både katter o fiskar lär vara bättre än mig. Jag var totalt hopplös sist.
Längtar oxå till onsdag.
Kram