torsdag 31 januari 2008

Thailandsboende

Thailand - Jomtien/Pattaya
Här finns det en finfin lägenhet för den som vill ordna eget boende i Thailand.

Den ligger en liten bit från Pattaya.


Om man som jag vill åka till Thailand antingen för
en kortare tid eller en längre tid så är det bra om
man har någonstans att bo.

Jag har ett superställe för er som vill bo modernt, nära
till beachen, lite privat, på östra sidan och supernytt.

Gå in på den här länken så får ni själva se vad jag menar.

Hoppas att ni får några bra tips!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Ja det ser ju mycket trevligt ut. Men C har hittat en lägenhet på vårt favoritställe Surin beach för 4000 i månaden.Nu är det bara att slita på och kanske sälja nåt så vi kan åka nästa vinter igen. Att stanna ett år är fortfarande en dröm som behöver betydligt mer arangemang.
Kram J1

Annika sa...

Funderar du allvarligt på detta, Rosvik?
Tufft isåfall!
Ha en jättefin fredag.
kram!!

Unknown sa...

J1 - ja vilken dröm det vore. Ett år med sol bad och värme. Ett tempo som gör att stressen försvinner. Mmmmmmm!
Kram

Annika - nja, funderar och funderar. vill är nog ett bättre ord, men är lite för feg. Jag drömmer mig bort iaf.
Kram

UllaMona sa...

Ser fint ut..jag har aldrig varit i thailand...finns det mygg eller andra kliande plågoandar där???;-)

Gör som du känner innerst inne i ditt hjärta...om man verkligen vill någonting, brukar allt lösa sig.
Kram

Tankevågor sa...

Det är alldeles för låååångt bort för att jag skulle kunna stanna där någon längre tid...som du säkert förstår.

MEN en här hemma han går och drömmer om ett helt år ute på ön. Då skulle man ju kunna ta båten till stan när man vill osv.
Där ute är det garanterat stressfritt.

Upp till Norrland med dig en sväng så försvinner nog stressen!
Kramar

Unknown sa...

ullamona - jag har heller aldrig varit där. Men jag tycker att det verkar vara så härligt där. Jag kommer inte att åka dit någon längre tid men kanske en månad?????

Londongirl - Ett år på ön låter hur härligt som helst. Do it!!!
Kollade biljetter till norr idag. Ganska billigt med Flynordic men ändå...
Kram